too scared to be alone, too scared to open up..

heellåå.
ligger just nu& lyssnar musik, kom just hem.
ännu en dag då man varit med emma'p och jontää.
efter att jonte åkt hem var vi på uh, åå tjillade med massa människor :)
slutade med att alla satt å skrev massa på allas armar å händer..
sen gled emma med peter å pontus, åå jag med ludde, ekman anton å lilljocke :)
träffade även frida, var fett länge sen!!
sen körde vi hem ludde, osså åkte emma med oss igen.
jag åkte sen på statoil med peter å pontus, osså gick jag å mötte emma å madde.
sen prompade jag hem, var såhäääär kallt..
kärlek till rasmus som har batteri på sin telefon osså!!
sällan han..
haft över 60 läsare sen jag startade bloggen den 19onde.
heheee, stolt tjej.. :D
 
vet att jontää brukar läsa min bloggish, 
så kan passa på att säga att han är totally mongo.
men att han är min allraallraallraallra bästavän ändååå
 
och för att se om jennifer läser min blogg:
hej jennifer. 
du är väldigt fin, och jag älskar dig massoooor
provade ringa dig 2 gånger, inget svar..
sällanduuuuuu.
du är som min lillasyster, och du betyder såååååååååhääääääääääääär mycket, åå mycketmycket mer.
du är så söt å min livskraft, loveu
 
bjuder på en bild på mig å emma'p från igår, å nu ska jag kolla film. fatta vilket långt inlägg jag just skrivit..
hehe, love♥/ eemsaa 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jennifer nuoriaho

aaw loveu too retard skulle inte klara mej utan dej, och vissa sover ju typ 2 på natten <3

Svar: haha jajaja, men inte på en lördag<3
Emma Johansson

2012-09-23 @ 11:26:59
URL: http://jennifernuoriahos.blogg.se/
Postat av: Bästa jonte!!

Klart jag läser din blogg!!! :DDDD<3

Svar: haha det är bra!! :DDDD<3
Emma Johansson

2012-09-23 @ 11:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback