My head says go to the gym, my heart says eat more shitfood.

halllååååjsan.
köpte blondering, mörkblond färg å red mahogny brown färg idag.
gick åt helvette, pga att jag glömde stoppa i blonderingspulvret..
så imorgon köper jag en till, åsen hoppas jag på det bästa..
just nu gör jag ingenting, och har inte gjort nånting speciellt heller.
efter skolan åkte jag, pappa, min bonusmamma& syskon å gjorde lite ärenden.
sen åkte vi hem, hämtade min storasyster å hennes två barn åssåå åkte vi på thai.
vi var nio stycken....
det var jättegott faktiskt!! sen var vi å handlade till friluftsdagen, fast jag ska inte vara med.
eftersom jag nyss varit sjuk osv, så jag får en sovmorgon..
just nu snackar jag skype med pontus& anton.
riktigt kuligt, naaä..
eller, dom snackar om massor.
jag kollar " Monsters Inc ", favvofilmen när man var typ.. tre ;)
menmen, ska försöka blogga mera nu faktiskt.
ska fixa en snyggare header& kanske eventuellt byta bloggnamn..
menmen, ni får ha det så bra! :D pusspuss/ eemsaa

Kommentarer
Postat av: Sanne

Åh tack för din jätte fina kommentar Emma! Och tack desamma hurru! :')
Jag tänkte fråga ifall du vet hur man ändrar bloggnamn utan att behöva byta blogg och massa skit? :)<33

Svar: du måste ladda ner en grej från google först. ♥
Emma Johansson

2012-09-19 @ 22:55:50
URL: http://sanneskadetva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback