i think im starting to like food more than people

just idag känns allt bara bajs, depp på hög nivå.
men var å åt värsta feeta safarimackan med emma'p å sanna.
sen var jag å emma med lövis, å sanna med pontus å jontää.
sen var jag med jontää å haapa en stund, alla är så underbara å gulliga.
jag är verkligen glad över att jag har så fina vänner.
jaaa, jag smörar för jag vet att dom läser min blogg.. ;)
hehe..
haapa du är fuckin' awesome, och jag tycker du är helt jävla efterbliven å knasig men jag älskar dig ändå
jontää- man får inte köra fort utanför polisstationen för då ringer dom polisen.
HEHEHHEHEHE SMARtiiiiiis, jag älskar dig osså
lövis, om du läser min blogg vet du att jag älskar dig även om du sjunger förjävligt
och emma, jag finner inga ord för dig.. du är helt jävla fantastisk! jeejee.. jag älskar dig
och sanna, du är sååååhär mongo å sär å allt, men helt underbar . jag älskar dig osså
hoppas jag inte glömt nån.. hehehehehe pusskram love skumbanan! 
 
ingen kan riktigt förstå hur det känns att helt plötsligt bara försvinna.
hur det känns när luften inom sig bara tar slut.
när bröstkorgen väger flera ton, 
och allting inomsig bara blir en enda röra.
det enda man tänker, 
det är att man inte vill dö.
men man är rädd, 
för varje andetag känns som det sista.

Kommentarer
Postat av: emma

älskar dig vännen! ♥

Svar: jag älskar dig osså♥!
Emma Johansson

2012-10-01 @ 23:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback