enjoy it before it's over.

helloooow!
drar in ett snabbt inlägg i brist på annat, hehee..
inte orkat blogga under helgen pga feber å massa.
snackade precis skype med anton å pontus, var även med dom på fredagen en stöönd.
haha fett kul, vi hade bastu i antons traktor!! 
jag- men alltså anton du kör ju fan skit lugnt har jag hört!! 
två minuter senare skrek jag som fan å ville inte dö.......
hehee, så kanske inte sååå lugnt menjaa..
 
inte haft anfall på nån dag nu, känns awesome :)
fast nu har jag hämtat ut medicin, ellerja pappa har menja..
så har med mig två tabletter när jag går ut osv :)
men mår iallafall rätt så bra nu, är bara lite depp osv..
menjaaaaa, lever leker!
bloggar senare, 
OCH ÄR FETT FUCKING GLAD FÖR JENNIFER KOMMER HIT SNART!!!! WOHOOOOO YEEEAAAH
 
hehe love./ eemsaa 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback