my wallet is like an onion. when I open it, I cry.

hellååjsan.
just hemkommen efter en kväll med massa olika folkisar..
färgade håret idag, typ rödbrun.
fast ser svart ut, å i ljus är det röda nyanser.
men lyckat är det iallafall (y'
känner att jag inte orkar blogga, för min hals är lika svullen som.. jag kommer inte på nått.. faaanåå.
hehe, nejmen måste eventuellt operera bort mina.. halsmandlar?
jo, tror det hette så.
halsdinglisar kallar jag det iallafall.
jameen iallafall, är sjukt depp å allt är bajs å jag vill att det ska vara sommar igen..
då var allt dunderbaaart.
nu ska jag fortsätta lyssna mina deppisar å gråta ut å käka lite ostbollar å dricka läsk. 
ska fan tröstäta ihjäl mig, love♥/ eemsaa 
 
 

Kommentarer
Postat av: bästaste friend faan

Äru sur eller

Svar: HEJ PONTUS. NÄ
Emma Johansson

2012-10-07 @ 21:24:38
Postat av: hehe

Hej svara skype

Svar: haha heeej pontus igään
Emma Johansson

2012-10-07 @ 21:47:46
Postat av: jag ä jag å du e du

Hääääääj fan heeheee

Svar: hääääääääääj pontus?
Emma Johansson

2012-10-18 @ 20:13:40
Postat av: ja ä ja å du e du

Häääj hehee

Svar: höhö hääääääääääääääääj
Emma Johansson

2012-10-18 @ 20:14:23
Postat av: hehe you know it

nåå inte äre ja inte

Svar: nnähäääää
Emma Johansson

2012-10-19 @ 22:15:31
Postat av: you know it

så klart det är jag:)

Svar: jagväääät :)
Emma Johansson

2012-10-20 @ 08:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback