it may seem as the hardest thing to do, but you have to forget the guy who forgot about you.

hejsanhej.
tänkte blogga lite kort om gårdagen..
vaknade vid sju, fixade mig lite å åkte till skolan :)
sen åkte jag hem å väntade på jönnö.
vi åt tacos, gick ut å snacka med adam å jonte, sen skulle vi vara med dom.
gick upp å duschade åde, fast dom kom när jag stog i duschen så hann inte ens blåsa håret..
menmen hade fett med kul :)
vid halvnio släppte vi av adam och åkte å skjutsa lövis.
sen släppte vi av lövis å jönnö på folkan å hämtade haapa.
sen gled vi runt lite, vi hann tillåmed att krocka i en stolpe....
shit happens, vi lever! har bara lite småont i nacken höhö..
 
nu väntar jag på jönnö, sen ska vi fa ut å hitta på något säkert :)
måste skynda å fixa mig färdigt.. puss! / eemsaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback