i'd rather have you tell me straight whats wrong, rather than ignore me and make me feel like shit.

fick en fin kommentar, att jag verkar så depp. och om jag är så depp, varför tar jag inte livet av mig?
för att killen jag gillar inte gillar mig tillbaka? det är fjortisbeetende.
 
jag vill drämma till dig just nu. fan vad arg jag blir.
ja, jag är depp. 
vad fan ska jag ta livet av mig för? 
jag har världens bästa vänner, jag har en underbar klass och ett ganska så bra liv. faktiskt.
jag skrattar bort mina bekymmer, det är faktiskt ganska lätt.
fjortisbeetende? för att man mår dåligt? 
wtf.
HEJ, MIN MORMOR GICK BORT. JAG ÄR DEPP. ooohshit, nu fick jag fjortisbeetende.
helvette, märks ganska fort att du är kirunabo..
 
idag har jag varit i skolan, varit på ALLA lektioner. APPLÅDER.
höhööö, fast skolan har jag börjat sköta. MER APPLÅDER.
efter det åkte jag hem, väntade på jonte. han kom till sluut med tändare. räddare i nöden HÖHÖ.
sen kom pappa å dom med empesmat, suovasmat, jippie!
efter en stund kom min storasyster, fredrik å deras två barn! 
fan vad jag saknat dom, blev helt överlycklig.,
barnen alltså, HEHE.
sen sov jag en stund, osså gick jag upp på stan med adam och fanny. 
var ganska skönt att få träffa fanny, världens bästa!!
nu orkar jag inte blogga mer, för jag ska kolla OTH ( one tree hill ).
sen sova, har skola imorgon faktiskt.. matteprov, tagga! (y) 
sen kom jag på att det bara är min klass som har prov, inte jag.. (a)
menmen, vi hörs!  
love (L)
/ PS. JAG ÄLSKAR ER SOM ÄR SÅ SHYSSTA PÅ MIN BLOGG HÖHÖÖH :)))) slynor.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: you know it

För att jag blir ledsen :(

Svar: jaaa :/
Emma Johansson

2012-10-23 @ 21:10:12
Postat av: Anonym

Du är så skön emma!

Svar: haha, tackar anonym :D
Emma Johansson

2012-10-23 @ 21:11:04
Postat av: Mandy

Fett bra skrivet, och folk som skriver så där, man bara skrattar åt dem.

Fin blogg :)

Svar: jaa, patetiska människor.. tack :)!
Emma Johansson

2012-10-23 @ 21:28:54
URL: http://keiras.devote.se
Postat av: you know it

altså du får inte döö :(

Svar: lugnt kompis <3
Emma Johansson

2012-10-23 @ 21:47:42
Postat av: äckelunge

alltså snälla, sluta vara så jävla dryg.
kaxig är vad fan du är.
fattar inte ens hur du står ut med dig själv, du borde skämmas.
jag har aldrig dömt någon förut, men du verkar ju vara helt jävla cpskadad.
inga vänner verkar du heller ha, och emo är du för den delen också.
gråter över en kille, han fattade väll hur dum i huvudet du var. eller?
jag kanske inte hade rätt där men näst intill.
snälla, sluta blogga.
du skämmer bara ut dig själv och kirunas befolkning.
tror att du är så jävla tuff, egentligen är du bara en äcklig slampa som tror hon är något.
man skäms över att bo i denna stad när såna som du bor här.
KOM ÖVER EDDIE!! han har angelica nu. haha. måste sitta som ett slag i magen.
du verkar vara så jävla trög som skriver åt han än idag, han har inte svarat på ett tag va? haha.
du måste verkligen vara efterbliven, han vill inte ha nånting med dig att göra.
du kan lika gärna dö eller något, han hade inte brytt sig. ta hand om dig hahahhahah. hejdå.

2012-10-23 @ 23:02:54
Postat av: Ellen

Att Emma är dryg? Haha snälla. Vem är de som är dryg och cpskadad när man kommenterar en annans blogg så som du gjorde? Okej, jag känner inte Emma så bra men vem fan skulle inte bli ledsen om killen man gillar inte gillar en tillbaka? Hon kanske inte har många bra vänner, men dom vännerna hon har står säkert alltid på hennes sida. Och du din tröga fan verkar inte veta vad emo betyder. Hon bloggar bäst hon vill, de är inget du bestämmer över. Hennes liv, hennes val. Att hon skämmer ut sig och Kirunas befolkning är ett jävla skämt. Emma är fan den sötaste människan som finns. Jag vet att jag inte känner henne så bra och jag vet inte hela hennes historia men jag vet en del eftersom att jag läser hennes blogg nonstop. Ingen har tvingat dig att bo i Kiruna, dra. Flytta om du nu skäms över att bo där. Jag blir så jävla irriterad och arg på sånt här skit. Jag har själv varit i den sitsen och jag förstår henne. Och du kan ju kommentera med namn nästa gång så man får söka upp dig på facebook och titta på ditt fega tryne, puss!

Emma, du är världens finaste. Folk som har tid att snacka skit om dig är bara avundsjuka på dig för att du är så stark. De betyder bara att du är ett steg högre upp än dom i livet. Puss! <3

Svar: blev alldeles tårögd ellen..du är så fin, helt underbar!!
nästa gång jag kommer till happis umgås vi, det är ett måste!
du är världens finaste, jagälskar dig!! <3 puss <3
Emma Johansson

2012-10-23 @ 23:19:32
URL: http://www.eellenollikkala.blogg.se
Postat av: Kasaal

Vi har tappat kontakten sjukt mycket, men jag finns alltid för dig finaste du. Det är bara att skriva eller vad som helst om du vill snacka hjärtat. Och folk som gör sådär, de är antingen jävligt avundsjuka på dig eller ingenting annat för sig än att gå in på din blogg och skriva massa jävla skit.

Förresten, saknar dig sjukt mycket. Kommer du ihåg när du typ bodde hos mig en hel sommar för att vi umgicks så jävla mycket? Äh, hör av dig! <3

Svar: ja det har vi, det är lite synd!jag finns för dig osså <3

haha jaaa, det kommer jag ihåg.. minnen!
vi får ta å umgås nån dag <3
Emma Johansson

2012-10-24 @ 09:58:07
URL: http://kasaalthaking.blogg.se
Postat av: you know it

Håll käften vad fan du nu heter du är helt jävla sjuk i huvet skriver nått sånt åt henne och vågar inte ens lämna namn du vet inte nått vad som har hänt så käften med dig

Svar: jag älskar dig vännen <3
Emma Johansson

2012-10-24 @ 20:24:42
Postat av: Skit I det du

horungar finns det gott om! om de är nån som borde dö här så är det du som sitter och skriver sådär åt emma!

2012-10-26 @ 12:42:05
URL: http://dextras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback