I don't know what i'm feeling.

tjabbatjenahallåå.
orkar inte blogga.
mina känslor just nu: MSMMFFJWKWKAPAOEWTJUHJGJAPAWRI...
med andra ord: kaos.
bloggar imorgon om jag mår bättre..
ps: alla negativa kommentarer tar jag bort, less.. 
blir kallad attentionwhore, så orkar inte mer.
sjukt less på allt dåligt, vill ha det bra.
visst, jag kan skratta och låtsas som ingenting, men du vet allt om mig, för jag har varit din.
ett fakesmile hit å dit, vem fan märker?
så less på att alla sviker, så less på att alla låtsas.
jag blir kallad plåtluder, minns fan inte när jag ens satt i en traktor senast.
var ett jäääävla bra tag sen.
alla ryktena om mig fortsätter rulla in, hade ni tjänat pengar på dom hade ni nog vart miljonärer.
men nä, det enda ni får är mig att må dåligt, lever ni med gott samvete?
 
mina sår är inte osynliga mer, dom syns mer än vad ni tror..

Kommentarer
Postat av: you know it

Älskar dig vännen<3

Svar: <3
Emma Johansson

2012-10-26 @ 06:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback