wipe your tears, you're better than that sweetie.

orkar inte blogga för inget har fan hänt.
eller jo, jävla mycket men inget jag skriver här.
varit hemma från skolan två dagar, kramp i magen å illamående.
'
igår var jag hos min syster från ett till fem- sex typ.
var med theo å tuva, käkade tacos.
var riktigt mysigt!
sen vid sex åkte jag hem å bäddade ner mig.

idag vaknade vid tio, slog igång twilight å somnade om.
vaknade igen vid två, då min bonusmamma väckte mig.
klev upp, fixade mig å åkte till soc.
hade möte, gick hyffsat fort.
nu ska jag äta, sen vara med adam. trorjag,,

hungrig as hell så kommer inte på nå intressant att skriva om..
men bloggar senare! pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback