those "fuck it" moments in life

jag tänker inte blogga ett långt inlägg, det orkar jag verkligen inte.
i helg har de varit " rallarcupen "; så har mest kollat handboll.
helgen har spenderats med lina& fanny, mina två prinsessor.
varit på uh osv.
igår hade jag riktigt roligt!
vi blev ett helt gäng tjejer, varav det var tre eller fyra som jag kände.. haha.
men lärde känna massa nya, det var riktigt super.

dagens känsla: krossad, besviken, ensam, rädd, ledsen, tom.
dagens motto: if he don't give a fuck, you should either.

långt inlägg, jomenvisst!
ska fortsätta med mina deppisar osv, skola imorgon.
ännu mer super!
nej, puss! (L) / eemsaa

Kommentarer
Postat av: Fanny

jag älskar dig, det blir bra <3

Svar: jag älskar dig osså <3
Emma Johansson

2012-11-05 @ 00:48:55
URL: http://fannygingdal.blogg.se
Postat av: Anonym

ha en ny frååågestund, sälla emma? :D

2012-11-05 @ 02:17:57
Postat av: you know it

Finns de vet du vännen<3

2012-11-05 @ 17:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback