simma eller sjunk, du väljer själv.

halloo. 
vet inte riktigt vad jag ska säga, mer än att idag är en dålig dag.
är ledsen, bryter ihop mitt i allt å hoff..
jag känner såhär, att alla jag en gång älskat försvinner.
alla som jag en gång kallat bästavän, dom liksom.. 
blåser iväg med vinden. 
förut hade jag så många som verkligen låg tätt intill hjärtat.
det gör dom ännu, även om jag är osynlig för dom.
som denhär killen, som jag älskat som min egen bror. 
som jag berättat allt för, som jag älskar än idag.
han kan inte kolla på mig, hans skäms över att prata med mig. 
varför?
jo, för att jag höll på med hans bästavän.
men helt ärligt, ångrar jag allt. allt med han. han var ett stort jävla misstag.
hela sommaren med han var ett stort jävla misstag. 
hade jag vetat att det skulle blivit såhär,
hade jag gått fram till han, kramat han och sen gått iväg med långfingret uppe.
för ALDRIG, ALDRIG ska nån gå före mina bästavänner. ALDRIG.
menjaa, jag är van.
att folk finns, att dom sen försvinner.
jag gör det bästa av att ha dom vid min sida, för ingenting varar för evigt.
inte ens äkta vänskap.
 
 
ska vara med hanna& martina på gruvtrollets lekland idag, höhöö.
uh är där, typ.
så kommer vara massa folk där, det blir nog awesome.
fast är osäker på om jag ska gå, eftersom jag är såhär depp.
men det blir säkert kul, måste tänka på annat.
 
vaknade typ kvart över sju, snoozade till halv åtta, sen skjutsade papii mig till skolan.
var en ganska chill skoldag, åkte hem vid två.
bäddade ner mig direkt med lite muuusic. 
var ganska skönt, bara ligga ner å tänka genom livet.
snart ska jag fxa mig åde, sen åka dit ner. puss! / eemsaa
 
btw, ska ha en frågestund. pinky promise!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback