I'm one of the nicest assholes you could ever hope to meet.

HALLLÅÅÅÅÅÅ!
nejmen, hej.
inte hunnit blogga nånting, jönnö har ju varit i stan :)
hon åkte igår, saknar henne redan..
imorse var jag påväg att fråga om hon ville komma till mig å mysa.
sen kom jag på att hon inte var i stan nåmer..
vet inte riktigt vad jag ska skriva, haft en världsbäst vecka med jönnö å jonte å massa andra :)
cruisat mest, gjort massa tokiga saker haha..
 
är halloween helgen nu osså, får se vad jag hittar på :)
skulle vara med adam å jonte, menja..
hände lite saker för jonte så..
jag älskar dig kompis, dvd!! finns för dig (L)
 
får se vad jag hittar på ikväll :)
bjuder på lite bilder osv, på massa sötisar.
pusslove! / eemsaa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback