fuck butterflies. I feel the whole zoo when I'm with you.

söndag till måndag vakade vi några stycken på skype.
sen vid fyra kom jonte å hämtade mig, så mötte vi upp philip å hans kompis på folkan. 
sen for vi till statoil, jonte köpte kaffe å jag köpte chips.. haha :')
sen åkte vi till folkan igen, osså kom liika.
sen vid halvsju åkte vi å hämtade fanny..
det var riktigt awesome!
 
klockan kvart över åtta släppte jonte av mig utanför skolan, jag var i skolan till elva.
sen var jag död. 
då åkte jag hem å sov..
sen vid fyra vaknade jag, skrev åt jonte att han skulle hämta mig osså var vi ute.
vid halvåtta skulle han hem å sova, för han hade bara sovit en halvtimme typ..
då gick jag å emma på uh, sen när det stängde halvtio prompade jag hem :)
 
kollade " disturbia ". GRYMT BRA. JAG REKOMMENDERAR DEN STORT!
nu ska jag fara till uh. 
pusslove! / eemsaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback