Everything in life is temporary. So if things are going good, enjoy it because it won’t last forever. And if things are going bad, don’t worry. It can’t last forever either.

hallåjsan.
inte orkat blogga, allt går så segt hela tiden.
men igår var jag hos martina å käkade tårta osv med henne å alicia,
fixade oss lite osv å drog upp på stan!
hände ingenting där, nå som vanligt då..
vi körde lite " folkets hus " häng.
sen stack dom, å jag gick å mötte emma å sanna. var med dom ett tag, sen stack emma å jag å sanna cruisade lite med jonte å pontus.
sen cruisade jag med nisse å johanna.
sen åkte jag hem, slog igång en film å somnade.

idag vaknade jag, kollade lite film osv å segade.
sen vid fem åkte jag till martina, och nyss kollade vi en film å myste på.
nu lyssnar vi musik åå chillar på osv, ganska awesome. mysigt.
bloggar imorgon, eller när nånting intressant eller bra i mitt liv händer.
puss / eemsaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback