pretty without makeup.

ligger i min säng, i kiruna, i min ensamhet.
gick bra att åka buss idag.
för sist, till haparanda..
så spydde jag ner mig själv,
och spydde i kalix när bussen hade paus.
" vad är värre att spy& vara bakis? :s "
att SPY& INTE vara bakis.
på lördag ska jag på dop, mosters prinsessa ska döpas :)
beställt en enkel vit klänning till skolavslutningen också.
den lär komma snart, ska ha blåa skor till :)
med kilklack ofc!
kommer lägga upp bild med allt som allt när allt är på plats ( hemma i mitt rum ).
hahaha, fick " allt " tre gånger i en mening!
ahhja, ska kolla" water for elephants " nu :)
tomt i sängen utan jönnö..
bjussar på en bild från happis, pusskram! / eemsaa







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback