onedirectionlover.

hallihallå!
just nu gör jag ingenting alls, kollat film hela morgonen osv..
skulle till skolan idag faktiskt, men NÅN har hållt mig vaken till fyra.
sen när jag vill fick sova, så kunde jag inte.
tragiskt att sova ensam!
saknar jönnö så mycket,
man känner sig verkligen tom nu..
förutom mina tre småsystrar har jag ingen att slåss med eller dela rum& kläder med..
min storebror snor ju inte direkt mina kläder,
även om jag snor hans.

min lillasyster har fyllt hela tio år, eller var det elva? :s
men jag har iallafall tagit på mig ansvaret att leda kalaset.
kommer gå bra, fram med spriten!
skoja,
aldrig.
wilma kommer vara bääbis hela livet!
springer& hämtar min prins, kanju inte bara vara tjejer på kalaset.
moster& theo fixar allt jöö!
fint väder ute, varmt& det blåser inte.

bjuder på lite bilder på stortjejen!
puss&kram/eemsaa



haha alla i olika storlekar men..
hon harju redan fyllt år, fast kalaset idag men..
jag grattar dig först nu så, grattis i efterskott :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback