klantiiig.

aa, rubriken säger allt..
skulle leka smidig& klättra upp i ett litet klocktorn.
det är ungefär fem- tio meter, står mitt på torget i kiruna.
sen när jag skulle ner, drog jag en fail..
och landade på svanskotan!
ont as hell, tur linn var där& gav massage..
nu ligger jag i min säng, och jag dör vad ont jag har.

var med linn& sofie idag.
underbara ♥
efter ett tag drog sofie& jag& linn spanade på stadN.
fanns somsagt ingenting intressant att se..
ingenting intressant som hände heller :o
kiruna i sina sämsta dar..
fast det varju sol& varmt, det varju bättre!
satt på trappan på torget& glassade med moa& martina också.
jag& linn blev sedan ensam kvar, men vi hade det kuligt ändå.
jag skriver så ointressanta saker känner jag men..
pussisar :) / eemsaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback