it’s hard to picture that you’re not here next to me

jaa, idag har jag hunnit med mycket!
fast tungt har det då varit.
mötte natali innan kalaset började, var skönt att ha en vän.
vi delade ut tårta,
lekte " musikstopp ",
kastade ut ungarna& spela brännboll..
för att själv kunna fika.:')
lite tungt med halv urinvägsinfektion& mensvärk!
med halv urinvägsinfektion menar jag att..
jag snart kommer få!

efter att pappa& marie kommit hem fick dom ta över kalaset,
jag& natali förde hem theo som somnade i vagnen..
han var så tjött!
efter det fick vi springa efter en buss som hann åka,
springa från en busshållsplats till en annan på andra sidan luossa..
även den missade vi!
meen ändå, den kom ju dit.. efter 40 minuter.
då åkte vi till stan, satt& glassa i solen.
varit riktigt varmt idag.
ligger just nu helt slut i sängen, fyfaaan!
att vara med barn tar verkligen på krafterna..
aija, ska slå igång en film nu :)
pusskram/ eemsaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback