i saw something that reminded of you today. but don't worry. i flushed the toilet and washed my hands.

one step, two step.

hallihallåå!
nu ska jag berätta om min superintressanta vecka.
fast jag kommer inte ihåg den..
hihi, mitt minne är superdåligt!
men nåndag var jag med emma, linus, marlene matilda& natali :)
på kvällen då.
sen gick alla, fast jag var kvar.
dom åt pizza, och hårdbröd med banan..
sen, drack matilda ur en vattenkanna.. jag slog till den!
slutade med vattenkrig...
igår: fick jag somsagt fel i ögat, är kvar ännu.. åååh!
nyss: skulle jag tröcka in min piercing under läppen..
tappade ena kulan så kunde inte ha kvar den,
plus att mitten av min läpp svullnade upp..
ser ut som att jag har snus!
jag vill att ni ska veta att jag är ganska klantig..
så jag är van vid smärta.. :')
ska nu till min superfina mamma& sällskapa :)
pusskram! / eemsaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback