I cried you a river, now drown in it bitch.

jag lever efter att ha varit död!!
nämen alltså, inte suttit vid en dator på fett länge.
inte mýcket har hänt, jo helgen!
fyfan vad kul jag har haft, åå obeskrivligt.
fredag- var med brandy, sofie, matilda& linn.
kollade studenter, osvosv....
vaknade med feting ångest.
lördag- var med matilda, brandy& emma'p.
sen drog brandy, sen drog emma'p.
jag& matilda chillade på stan, sen gled vi traktor med philip& emma'g.
sen kom linn& josse, då vare då inte lugnt nåmer haha.
jaja, ligger just nu i min säng efter att inte ha sovit i min säng på hela helgen..
fett skööönt!
lyssnar musik& äter halstabletter.
är sjuk, har feber, ont i huvudet& halsen.
men är ändå bättre, än vad jag varit dom två senaste dagarna.
tog just en dusch, ååå vad skönt det var!
aija, pusskram! / eemsaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback