your sweetness is my weakness.

hejsanhoppsan.
myser på med lite musik.
precis tonat håret :)
" coffebean " hette färgen.
svartbrunt.
alltid färgat håret förut,
men min storasyster tipsade mig om att jag borde prova tona.
så jag gjorde det.
var& handlade med min gosse, åherre vad jobbigt det var..
barnvagn, sen en korg jag var tvungen att bära..
med mjölk, cola, våtservetter osv.
jag dogde nästan..
sen prompade vi till mamma,
sen ner till hm& köpte hårfärg.
theo fick även springa lite på stan :)
han tyckte det var jedekul!
sen förde vi hem han,
jag matade tuva sen gick jag& lillasyster tillbaka till mamma.
sen drog jag till pappsen& bad han färga mitt hår,
och nu sitter jag här :D
saknar min fina man..♥♥
aija, jag överlever fyra dagar.
pusskram :) / eemsaa 


Kommentarer
Postat av: lucia

hahhahaha omg ! om du nu är så "stor" kan du ju sluta skriva fjortisinlägg och börja blogga om nåt mer intressant så folk orkar läsa din blogg :p

och förresten, everybody laugh at you, darl! ;)

2012-06-05 @ 00:54:31
Postat av: din pimp

håller med ovan.. du skämmer bara ut dig.. varje mening du skriver på båda facebook och här är så jävla fjåååårtis så man dör av garv.

2012-06-05 @ 13:04:12
Postat av: lisa

är det kul att suga av folk för lite cash? ;)

2012-06-05 @ 17:34:19
Postat av: din pimp

det hade jag glömt att lilla emma har gjort :P fyfan

och att hon ens godkänner den kommentaren

attention.. attention whore.

2012-06-06 @ 00:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback