the first one to help you up are the one who knows how it feels to fall down.

hallåå.
jag gör ingenting alls, skriver med min dryga vän victor& fina vän emma.
jag har typ, vaknat ganska sent idag.
så jag har inte orkat med nånting,
men jag känner mig trött ändå..
det var nån som frågade varför jag alltid skypar med just victor..
mitt svar: FINNS DET NÅN COOLARE ÄN HAN?!!??!?
nämen, haha..
han är världens bästa bara, ingen big deal precis :)
jag har inte direkt nånting bättre för mig på veckokvällar,
och emma brukar faktiskt också vara med..
för er som ville veta :')

imorgon fyller min pappa år,
då blir det iallafall tårta..
men när jag fyllde år....
nä, vill inte prata om det..
nämen, haha..
är så övertrött, ska fortsätta dampa hära med mig själv..
pusspuss lovers! :) / eemsaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback