en massa trashwhores.

jag bloggar för att mina släktingar& vänner
söderut ska veta hur min vardag är& hur den varit.
jag bloggar för att kunna skriva av mig,
om hur min dag varit& hur jag tror den kommer bli.
jag älskar att skriva, om allt& inget.
om intressanta saker, och mindre intressanta saker.
jag är ganska stark angående skit.
jag har världens bästa familj,
inklusive bonusmamma, bonuspappa& bonusbrorsor.
jag bor just nu hos min pappa, ibland hos min mamma.
jag är trevlig mot alla, även folk jag inte känner.
folk hatar mig oftast, även om dom inte vet nånting om mig.
sen när dom lär känna mig, är jag bara bäst.
jag dömer inte folk, utan lär känna dom först.
jag hatar inte falska människor som dom påstår, jag ogillar.
och klart som fan är jag falsk mot nån själv,
är alla nångång.
ingen är en ängel.
jag umgås med folk i alla åldrar, inte fan bryr jag mig.
jag älskar att hoppa studsmatta, fixa& trixa med smink& hår, och djur.
jag brukar vara barnvakt åt min systers barn ofta,
för jag älskar småbarn.
jag har inte varit i skolan på hela åttan,
så är " betygslös ".
kommer däremot sköta nian, skolan är viktig!
jag hatar människor som ger en kritik,
men ändå är så jävla trashwhore att dom inte vågar säga namn.
utan säger tiohundra olika, fast ipadressen är samma på
tio av kommentarerna typ..
jag STÅR för vem jag är,
ändrar inte på mig för nån.
jag älskar mina vänner mest av allt,
och säger det till dom väldigt ofta.

min bästavän, han gjorde min dag med detta:

" fyfan att man kan göra sådär mot folk ...
och mot dig, dom känner inte ens dig!
du är världsbäst som människa!
dom är värdelösa som inte har ngt liv
och har inget annat att göra än att vara elak mot folk som dom inte ens känner.."

åå du underbara bästavän, du är världsbäst!

och seriöst nu, nu har jag berättat varför jag bloggar.
lägg ner nu, ni har väll märkt att jag inte bryr mig ett skit? :D



Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

As fin blogg tjejen! När har du sommarlov? :)

Kolla gärna in mina kategorier helst "jag syr" och "åsikter&tankar" vem vet du kanske gillar min blogg? :)



Har även en tävling om du vill kolla in den.

2012-06-06 @ 12:28:11
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: you already know but you're way too stupid to realize

va fuuck har "trashwhore" med bloggkommentarer å göra? vare inte du som "aldrig dömer" och "aldrig hatar" nyss? :p dubbelmoraaal om inte annat. enda skillnaden om man säger namn är att de blir fjortiskrig och helt oviktiga grejer inblandade

2012-06-06 @ 18:31:15
Postat av: eemsaa

okej

2012-06-06 @ 19:16:58
URL: http://eemsaas.blogg.se/
Postat av: din pimp

"och seriöst nu, nu har jag berättat varför jag bloggar. lägg ner nu, ni har väll märkt att jag inte bryr mig ett skit? :D"

hahaha grejen är den... att vi alla redan märkt att du faktiskt tar åt dig!



om någon ska lägga ner är det du, avsluta din äckliga blogg och göm dig under din säng så vi alla slipper se dig.



2012-06-08 @ 04:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback