svarar på några frågor nu i brist på annat :)

markus- är du oskuld vavavava? ;););)
svar: nej, men jag önskar att jag var. :)

sanna-vem är din mest trogna läsare? :) <3
svar: http://idawaistet.blogg.se/ tror jag :)

anonym- 1. vf tror du att du är något?
 2. vf tro du att de är coolt att ha problem?
3. vf hatar du falska vänner när du är lika falsk själv??

svar: - jag är jag, JAG ÄR EMMA JOHANSSON. vem fan är du?
2- doris lilla doris, det tycker jag inte. lider med mina vänner som har det kaos i sitt liv.
3- vf skrev jag i femman. jag HATAR inte falska människor, ogillar.
klart jag är falsk ibland, finns inte en enda jävla människa som inte är det :)
tack btw för att du var in här, du blev min 50 läsare, första gången! du gjorde det möjligt. tack :)
sen hade du ju kommenterat en till gång- hur många har du nullat med?
svar: enligt domflesta: HELA STAN. tack för att ni ger mig självförtroendet som snygg ;)
haha, fast bara fyra.

päron- Har du en pojkvän?
Är du snäll?
Varför lackar någon ut på dig utan våga skriva sitt namn?
svar: nej, jag har världens bästa man! ♥
jag är världens snällaste, borde min man veta...
avundsjuka :)

" anonym "-
haahahahahahah, seriöst?
är du tio eller jävla äckelunge,
hur patetisk är du inte näru inbte skriver namn?!
man tar dig inte på allvar människa, hahahaahaahahahah skrattretande.
varför lägger du inte ut en video när du sjunger?, vi här vet att du kan :) <3
svar: ♥ er.
jag är så osäker på min röst osv.. tack :) ♥

.-
varför försöker du vara nån annan än du är?
svar: folk som känner mig vet hur jag är.
är alltid likadan, glad, sprallig, barnslig, svamlig, rolig, en som garvar åt allt.
dom som inte känner mig tycker jag är dryg, fast jag inte är det.
lär känna mig& ändra uppfattning?
om du inte redan känner mig, en "." säger fan inte mycket........ :)

fundersam gosse-
varför är alla lulebor så jävla snygga?
MEN SAMTIDIGT SÅ JÄVLA DRYGA..
svara på det, snyggis :)
svar: fråga en luleåbo, borju somsagt i kiruna.
skrivit det ganska så många gånger i inläggen också.....
dryg kan jag inte hålla med om, men det beror ju helt på vem du är :)
för du skrev ju inte heller ditt namn....




tack alla haters& lovers, faktiskt första gången jag har 40+ läsare på min blogg :) pusskram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

man är inte snygg bara för man får ligga, undrade mest eftersom du verkar vara en jävligt lättfotad fjortis unge :P

2012-06-04 @ 05:44:52
Postat av: eemsaa

vad har fått dig att tro det?

jag har inte skrivit ett skit om nått sånt i min blogg.

fjortis är jag inte direkt heller, men du däremot..

helvete man börjar undra när du sitter& skriver anonymt.

som att jag bryyyyr mig?!

väx upp :)

2012-06-04 @ 12:53:36
Postat av: Anonym

jag är inte fjortis gumman jag bara hatar fjortisar och önskar att varje fjortis unge inser hur mycket man gör bort sig av att vara en fjortis.

2012-06-04 @ 13:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback