bitches please, like i give a fuck?

måste tacka alla mina haters& lovers!
127 läsare idag, woopwoop glad emma här :D
lyssnar juust nu lite musik, målade precis med theo.
åå vad det är roligt att vara med han, världens bästa killejöö!
imorgon är det vakan för alla nior, men jag ska vara med dom som går ut nian så..
jag får ta vakan två år :D
haha, nejmen vi ser hur det blir.
tänkte bjuda på lite bilder på vad jag vill ha!
pusskram! / eemsaa

hår:
dipdye







jag älskar lady'gagas stil, rockabilly'stil, nicki minajs stil& avril lavinge.


ladygaga:








rockabilly:









nickiminaj:






avril:









Kommentarer
Postat av: Daniella Book

Ojdå, råkade skicka en tom kommentar haha, men visst kan vi göra länkbyte :)

2012-06-06 @ 18:40:08
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback