bitch please..



jaha, okej!
nu har ni gått för långt, okej?!
jag fyller år på måndag, tänkte fira imorgon med några fina vänner som tar vakan.
tack, ni var bara tvungen?
måttligt less, ni borde ju märkt från börjat att jag inte bryr mig?!??!?!?
sen skriver ni sånt här.
då undrar man: vem fan är patetisk här? snubben själv säger att han är singel, så jag tror nog på han.
jahaa, då jävlar?!
ska du " capslocka " mig via bloggen eller?
du kanju inte göra så mycket när du inte ens vågar säga ditt namn.
jag vet att ni är flera, men du som skrev just detta förtjänar helvetet.

imorgon är det vakan, jag ska gratta alla nior, jag ska vara vild& galen.
jag ska HA KUL! jag ska skratta som aldrig förr, och trycka upp era kommentarer i röven. puss :* / eemsaa


Kommentarer
Postat av: madde

Aså helvette?! har haters inget annat för sig nu jävlar gick dom för långt! feta idioter ! låt Emma va förihelvette! fett lågt o sitta framför datan o skriva en massa o sen irl direkt ni ser henne lovar ja att ni drar Er undan! fyfan! man spyr ju av i läsa de ni skriver! fattar ni aldrig att de räcker nångång! låt bruden ha en jävla blogg utan att få sånt här skit! Aså de finns folk som har familjer som tagit sitt liv , tror inte att ni skulle tycka de va så jävla kul o ha nån annans liv på samvetet! idioter växupp! o vill ni mig nått så äre bara att kommentera på min blogg för i dont give à fuck! Emma publicera dehär inlägget så alla ser de . kram<3

2012-06-07 @ 08:26:37
URL: http://maddewisss.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kommer inte var uppskattad på vakan ikväll, just so you know.

2012-06-07 @ 14:40:22
Postat av: saramedstortS

ja kanske inte ska blanda mig så mkt i de hela eftersom ja inte känner dig emma, men kan bara säga att dom patetiska människorna som sitter och skriver sånt skit åt dig har ju inte så jäkla mycket innanför pannbenet. menar om dom nu tycker att du är allt de dom nu säger så varför sitter dom ens och läser din blogg, liten besatthet av dig måste dom ju ha på något sätt? ;) liksom vem är egentligen så jävla omoget och sitter å skriver sådära åt nån annan, helt sjukt! de kommer alltid finnas massa jävla haters, men skit i dom, var stark och bevisa att du inte bryr dig ett skit om vad dom säger! du har folk som stöttar dig , som vet vem du är, sen alla dom som "hatar" dig kan ju ta å köra upp sina kommentarer nånstans! ;) var stark tjejen och stå på dig!!

2012-06-07 @ 16:41:01
Postat av: lol

kul att ni sitter och skriver att ni "inte tar åt er" men det är ju exakt vad ni gör, hade ni inte gjort det, hade ni inte ens yttrat ett litet ord om kommentarerna eller ens accepterat dom? :p

tänk så jvl lätt genomskådade ni är!

2012-06-07 @ 17:04:26
Postat av: Anonym

varför skulle vi "dra oss undan" för henne? ge snorungen på käften är vad jag skulle gjort om hon ens började tjafsa, hon vet ju hur jävla rätt vi har så hon sitter här på sin blogg och surar.

även om hon skulle veta vilka vi var, skulle hon inte ens vågat prata med oss - sån är emma :)



by the way skulle jag aldrig skriva att du ska ta ditt liv! för alla förtjänar att leva, så där håller jag inte med.

2012-06-08 @ 02:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback