0338

ligger& lyssnar musik& ska kolla film.
snackade nyss skype med massa roliga :D
erik, markus, wille, mathilda, hanna& robin.
skriver just nu med massa fina :)
fast den finaste sover, han åker iväg imorgon..
aija, linn ger mig sin närvaro iallafall :D
frågestunden blev lite krasslig, första gången faktiskt..
synd att så många frågor var satta emot mig, nekade så många..
men även negativa frågor måste få sina svar.
men jag bryts ner, när nån anonym typ..
klagar på nått problem jag känner igen mig i.
då blir man lite såhääär :(.
men ingenting som bryter ner mig direkt :)
ska kolla klart: hamilton- i nationens intresse.
pussar& kramar alla fina :)/ eemsaa


Kommentarer
Postat av: linda

omg, du är helt otrolig..

vem fan bryr sig om vem du är ?

du försöker ju bara vara som alla andra, du försvinner in i mängden

tycker du borde växa upp, fast du är ju trotsallt bara 13 ;)

2012-06-04 @ 05:48:15
Postat av: eemsaa

alltså folk som läser MIN blogg, bryr sig antagligen?

försöker vara som alla andra?!

haha du vet inte ett jävla skit.

jo 13, därför jag har skrivit typ i alla mina senaste inlägg att jag fyller femton om sju dagar.

haha en som inte kan läsa här? jajjemen

2012-06-04 @ 12:51:54
Postat av: din väns väns vän

vad förväntade du dig emma? att någon orkar läsa dina jävla inlägg? enda anledningen man får in på din blogg är för att skratta

wow fyller du femton vilken jävla stor skillnad på 13 och 15:P

nu har jag skrivit namn? nöjd?

2012-06-04 @ 13:14:05
Postat av: *

du kanske borde ta åt dig lite av kritiken du får.

2012-06-05 @ 22:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback