you still like him. stop lying to yourself.

jaa, antar att rubriken säger allt.. klockan är sex på morgonen, jennifer ligger& sover i sängen bredvid mig. hon kom på onsdag, men har inte haft ork att blogga.. är helt slut nu, och jag är verkligen ledsen.. men somsagt, klockan är sex på morgonen. vem kan man vända sig till då? ingen, så har lite musik i hörlurar& gråter ut. livet är tufft ibland, har ni tänkt på det? ja, jag antar det.. men alltså.. extra kämpigt.. du vet, domhär stunderna då du läser igenom gamla meddelanden med den du gillar massor men som du inte håller på med nåmer, eller ens skriver med nåmer.. jag vet att det är dumt att läsa igenom allt, men jag har gjort det nu,.. 11000 meddelanden har jag läst igenom. var länge sen jag grät såhär mycket faktiskt.. menmen. emobloggar inte, skriver utav mig. fast jag bor i kiruna, lika att ta en spritpenna& skriva " emo " i pannan, för av allt det jag skrivit ovanför läser kirunabor typ: CUT CUT CUT EMO. trueshit, och less är man.. menmen, idag har jag haft en uberbra kväll med massa fint folk!! :) bjuder på lite svammelbilder, tyvärr inga bilder från ikväll just nu men det kommer senare :) pusskram!! / eemsaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback