SUR JÄVLA EMMA HÄR.

FÖR DET FÖRSTA, HÄNDER DETTA: http://www.nsd.se/nyheter/kiruna/artikel.aspx?ArticleId=7018187 SEN HÄNDER DETTA: en fitta som tror han är nånting förstör mitt liv. förut var han en del av mitt liv, men näää.. fyfan, jag bad han dra. sen.. klarar jag mig inte utna han!??!?!??! vad i helvettte... jag är inte stark! dras till allt det dåliga har jag märkt!!!! men sen är detju ganska bra att han äär en fitta, så han dissarju! men ändå. så myucket jag vill få sagt men som jag aldrig kommer få säga- men, jag emobloggar int! jag skriver ut mina känslor, och är så jävla leess på horungarna som var in på min blogg förut att jag inte ens själv fattar att jag tog åt mig men nu, nu skiter jag i allt! tyck vadfan ni vill om mig, fritt fucking fram. well, kiss my ass bitches. här komemr emma stark som fan, om ett tag iallafalll... säg vadfan ni vill om mig, men var inte en sån fitta att ni kommenterar anonymt typ: hora....... MEN OK, HAR KNULLAT MED 5 STYCKEN. MEN SUUURE, ;) NU SKA JAG SLUTA SURA& SNACKA SKYPE MED NÅ FINA VÄNNER. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback