hellre en killbästavän än tio tjejvänner.

rubriken säger allt.
allt blir så mycket roligare om man umgås med killar!
berättar man nånting för ett gäng killar sprids det inte vidare som när man berättar det åt EN tjej.
jag har alltid umgåtts med killar mer än tjejer, fett mycket roligare! :D
men man harju roligt med tjejer också, men jag önskar ibland att jag var kille., ;D
fett skuuumt inlägg detta blev.
idag har jag inte gjort mycket, sovit bort hela dagen.
varit ute med niklas& marlene, satt å chilla på bussistaket.
varit ´typ 35 plus hela dagen!
sen när jag gick ut var det typ 15 meeen..
imorgon blire nog gällivare med pappsen, bonusmamma& lillasyster!!
på fredag kommer nog jennifer, eller man serju!
fast jag vill åka dit, så less på kiruna!!
menmen, vi serju hur det blir.
min blogg går lite segt, men det är sommarlov& då is manjöö inte´med bloggen alltid!! :D
min storebror har kommit hem, världens bästa!!
jajaa, serju om jag hinner blogga imon! :)
pusskram!! / eemsaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback