Hej alla Emmas läsare!

Sitter här och har allmänt tråkigt! Men har suttit och tänkt på hur mycket jag,Moa och Emma gjorde bort oss i fåse vikken vad va det? Jo i lördags, usch vad vi gjorde bort oss! Menmen bara Festival en gång om året så man måste ju passa på och bjuda på sig själv liksom! (;
Nå men vi hade grymt kul! Som t.e.x när vi stod i kön till Aladdin,då Stod vi och typ "dansade" lite och dendär gubben ville ju att vi skulle fortsätta! Sen höll vi på medans vi åkte! (;
Lite senare skulle jag och Emma åka Aladdin så frågade vi en gubbe dära om dom kunde sätta på musik när vi skulle åka för dom visste ju att vi gillade att jaa.. bjuda på lite (;
Men den va sönder så vi fick nöja oss med musiken från virvelvinden(;
Så va det se eu te pego satt vi å sjöng/ Skrek när vi åkte dära,fullt normala tjejer !
HAHA,men vi hade ju sjukt kul alltså!
Dom två brudarna gjorde typ min kväll (;
Jo du Emma, Puss:*♥
 
Bjudeer;
 
Min blogg   -->Häär <----
 
kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback