and i wonder if i ever cross your mind.. for me, it happens all the time.

halllåååew estland! eller nå sånt :D just nu har jag suttit vid min data flera timmar.. snackat skype med hanna flera timmar också.. väntar på linn, men hon ärju segare än segast. idag har jag varit riktigt glad.. konstigt nog eftersom det har varit en tung vecka! passar på att njuta& umgås med mina vänner jättemycket nu för den tjugonde skickas jag ju somsagt iväg till happis.. men man får se det positivt, får bo med jennifer ett tag. :) kommer sakna kiruna, men ändå inte! har inte bloggat på länge, men absolut INGETING har hänt.. inget jag kan skriva ut iallafall :) menmen, bjussar på lite bilder. pusskram eemsaa! :*

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback