I smile and act like nothing is wrong, it's called putting shit aside and acting strong

tack jönnö för den fina headern :)

ligger i min fina å underbara säng å smsar.
fast, han jag vill smsa med.. han är ett stort svin! :)
usch fyy å blää..
kanske trodde ett tag, men han sabbade det lika fort :)
kärlek, det är inte riktigt min grej..
funderar på nått att skriva om, men det finns inget :d

jag vill ha massa husdjur igen!
under två år typ har vi ´haft..:
två marsvin, jimmy å janne.
tre katter, pinglan, missan å lady manhattan.
en hund, pumba.
och ett uppfödarakvarium, ett akvarium för varje grad fiskarna växte :) fett coolt!
och vi får inte glömma våra fåglar!
som jag just nu glömde bort..
och våra gerbiler! ( nå slags råttor ) pappa har dålig fantasi, så namnet var.. pia, fia å tia haha.
fåglarna kommer jag inte ihåg, förutom att dom fick flyga fritt ibland :) så fiiina!
vill att dom ska öppna en djuraffär i stan igen så allt det mysiga kommer tillbaka!
var som en enda stor djungel ju..
nu blev detta inlägg genast mycket längre hihi :)
ska slå igång en film, pussåkram! bjuder på denna :) / eemsaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback