finisvännen.

det här är min fina vän!
hon flyttade till edinburgh på torsdag.
jag saknar henne enormt mycket.
jag var med henne i princip varje dag.
vi bråkade fett mycket, haha om allting.. men det är sånt bästavänner gör :)
utan denna tjej, hade jag nog inte varit den jag är idag.
hon fick mig att stå på mina egna ben när allt var som svårast..
hon fick mig ta beslut som jag själv var rädd för..
men hon var med mig, igenom allt!
hon lämnade aldrig min sida, och hennes familj ställde upp oerhört mycket!
fäller lite tårar till saknaden av dig leenis, du är guld värd!
puss&kram / din eemsaa



passa även på att checka hennes blogg! :) linnalicehogman.blogg.se/. tjaao!

Kommentarer
Postat av: linn

jag grät när jag läste detta, du är bäst.

saknar dig otroligt mycket, och jag kommer tillbaka en sväng snart, ska bli så kul och få träffa dig igen.

puss å kram, love u.

2012-04-10 @ 12:41:53
URL: http://linnalicehogman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback