don't suddenly act like you care.

im you're venus, im you're fire!
kollar " kärleken checkar in" :)
med fruktsallad, massa gott å päronjuice.. saft.. festis..
vafan, allt dedär ärju samma sak.
tycker jag iallafall :)
ikväll ska jag bara se massa filmer, gjort det sen jag kom hem från gruvtrollets!
kollade " under ytan ", en standard film ;d
sett den så många gånger, men ännu är den lika bra!
tänk börja på en ny header, men man serju.

när man ser filmer, typ från newyork å sånt..
får man värsta pirret i magen, helt sinnesjukt!
man ba känner att man vill sätta sig på första flyget..
fast jag är flygrädd som.. faaaaaan!
men ahhja, ska forsätta kolla filmen :)
pusskjam alla fyllosar å nyktrisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback